InfoCons a realizat un studiu pe baza etichetelor produselor tip parizer cu carne de pasăre ce se regăsesc pe piața din România.
În total au fost analizate 10 de produse, de la următorii producători/distribuitori:
- Goodies Meat Production SRL , comercializat sub brandul Baroni de catre Lidl
- Agro-Ardeal SRL , comercializat sub brandul Casa Gustului de catre Penny
- Cris-Tim Family Holding SRL , comercializat sub brandul Gustoso de catre Kaufland
- Elit SRL , comercializat sub brandul Premia
- Metro Cash&Carry Romania SRL , comercializat sub brandul ARO
- Auchan Romania SA , comercializat sub brandul Auchan
- Lidl Discount SRL , comercializat sub brandul Baroni
- Carrefour Romania SA , comercializat sub brandul Simplu
- Rewe Romania SRL , comercializat sub brandul Casa Gustului
- Kaufland Romania SCS , comercializat sub brandul Gustoso
- Profi Rom Food SRL , comercializat sub brandul Proxi
Ca urmare a centralizării și analizării informațiilor ce se regăsesc pe etichetele produselor au rezultat :
- Din punct de vedere al ingredientelor regăsite:
- Din punct de vedere al procentajului de carne de pasăre:
- % carne de pasăre este cuprins între 10 și 75% din compoziția produsului
- Din punct de vedere al procentajului de carne de pasăre:
Mai multe informații AICI .